03 Φεβρουαρίου 2016

Αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων Οδοντιατρικής Αθήνας

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων εξετάσεων που διοργάνωσε η Οδοντιατρική σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας για το ακαδημαικό έτος 2015/2016.
Από τους 11 επιτυχόντες οι 6 προετοιμάστηκαν με την βοήθειά μου.
Δικοί μου μαθητές βρίσκονται επίσης και στις θέσεις των επιλαχόντων και συγκεκριμένα από την 12η έως την 15η.
Στους επιτυχόντες θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι δύο πρώτοι επιλαχόντες καθώς κατά πληροφορίες θα ελευθερωθούν δύο θέσεις.
Με τον τρόπο αυτό στην Οδοντιατρική επέτυχαν 7 δικοί μου μαθητές.
Οι περισσότεροι από τους επιτυχόντες ήταν επίσης μαθητές του Παντελή Καραγιαννάκη και του Δημήτρη Καμπούρη στην Χημεία και του Πάνου Γιανναρόπουλου στην Φυσική.  
Τα ονόματα των επιτυχόντων μαθητών μου είναι στην διάθεση των νέων υποψηφίων.
Συγχαρητήρια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ

Ενημερώθηκα σήμερα ότι άλλη μια μαθήτριά μου τα κατάφερε στην Πάτρα!!! Δεν επιθυμεί να δημοσιοποιήσω το όνομά της........ Άρα διορθώνω: Οκτώ...