12 Δεκεμβρίου 2019

Τα θέματα της Βιολογίας στην Ιατρική Πάτρας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η εξέταση στο μάθημα της Βιολογίας στην Ιατρική Πάτρας.

Πέντε θέματα με πολλά υποερωτήματα για τα οποία δεν έχω ακριβή εικόνα ακόμη αλλά μου μεταφέρουν οι μαθητές μου ότι πρόλαβαν οριακά και ότι ήταν εστιασμένα σε περιορισμένη έκταση της ύλης.

Είμαι απόλυτα σύμφωνος με τα πολλά θέματα καθώς δίνεται η δυνατότητα να ελεγχθεί μεγάλη έκταση της εξεταστέας ύλης ( δεν αξιοποιήθηκε αυτή η δυνατότητα σήμερα ) αλλά ας δίνουμε τον χρόνο στους υποψήφιους να σκεφτούν. Ας λάβουμε όλοι υπόψη ότι οι εξετάσεις αυτές δεν έχουν καμμία σχέση με τις τμηματικές καθώς είναι ανταγωνιστικές γεγονός που φορτώνει με άγχος τους υποψήφιους.

Σε κάθε περίπτωση αυτοί επιλέγουν τα θέματα και εμείς γράφουμε. Για όλους τους υποψήφιους είναι το ίδιο και για αυτό είμαι σίγουρος για την Ιατρική Πάτρας.

Καλή διόρθωση στους καθηγητές.

Καλή συνέχεια στους υποψηφίους με το μάθημα της Βιοχημείας στο οποίο εξετάζονται αύριο.
Καλή ξεκούραση και καλά αποτελέσματα.
Επιτυχία στους μαθητές μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ

Ενημερώθηκα σήμερα ότι άλλη μια μαθήτριά μου τα κατάφερε στην Πάτρα!!! Δεν επιθυμεί να δημοσιοποιήσω το όνομά της........ Άρα διορθώνω: Οκτώ...