10 Ιουνίου 2021

Αποτελέσματα κατατακτηρίων εξετάσεων Φαρμακευτικής Αθήνας

Ανακοινώθηκαν εχθές τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων εξετάσεων που διοργάνωσε η Φαρμακευτική Σχολή Αθηνών για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.

Στις εξετάσεις οι οποίες έγιναν με πολύ μεγάλη καθυστέρηση συμμετείχαν κατά πληροφορίες μου, καθώς η Σχολή δεν ανακοινώνει σχετικά, μόνο 23 υποψήφιοι ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή πολύ περισσότεροι.

Δεκατρείς υποψήφιοι τα κατάφεραν τελικά μεταξύ των οποίων οι επτά είναι δικοί μου μαθητές και καλούνται την Παρασκευή 11 Ιουνίου και ώρα 11:00 να προσέλθουν στην Σχολή για την εγγραφή τους.

Παραθέτω τα ονόματα των επιτυχόντων μαθητών μου με σειρά επιτυχίας αν βέβαια ισχύει αυτό καθώς η ενημέρωση από την Σχολή είναι και πάλι ελλιπής. 

Η δημοσιοποίηση των ονομάτων γίνεται με την συναίνεση των μαθητών μου.
  
Αστερίου Σίσυ                            (1η)
Μανωλάκου Εβελίνα                 (3η)
Γκαραμπετιάν Άνυ                     (4η)
Γεωργάκη Κατερίνα                  (5η)
Αναγνωστοπούλου Κορνηλία    (6η)
Κομηνιάδου Μαργαρίτα           (8η)
Σταμουλάκης Πέτρος                (9ος)

Μπράβο παιδιά!
Τα καταφέρατε παρά τις ποικίλες αντιξοότητες!
Καλή Πρόοδο και γρήγορα το δεύτερο πτυχίο. 
Καθυστερήσαμε άλλωστε αρκετά λόγω των συνθηκών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ

Ενημερώθηκα σήμερα ότι άλλη μια μαθήτριά μου τα κατάφερε στην Πάτρα!!! Δεν επιθυμεί να δημοσιοποιήσω το όνομά της........ Άρα διορθώνω: Οκτώ...